Nittonde Maj

Dagarna går det är  redan den nittonde maj snart är alla prov slut och min födelsedag .Ite långt efter det så är det skol avslutning och vi slutar nian och börjar på gymnasiet .Idag har det iallafall vart skola .Först bklev det tyska och eter det så hade vi engelska .Sedan hade vi no np i labb men jag skulle inte göra idag utan nästa  vecka så det blev att vara i korridoren  och vänta på anna som jag trodde .Men sen så slutade virali sin musik och  vi gick och åt tsm .När vi hade ätit färdigt var anna klar ocg då börja virali .Så då gick jag och åt med anna .Efter maten hade vi musik där lekte vi lekar ,det blev riktigt roligt kan man säga .Sen var det svenska och där lekte vi med det var typ 4 i soffan eller ngt hette den .Den var krånglig (?) så jag orkar inte berätta hur den gick till .Efter två lektioner med lek var det kvar so .Världens alvarligaste lektion där såg vi på film om asien och sydamerika . sen slutade vi .Då tog jag  moppen hem och sitter här .idag ska jag  först försöka få tag  i någon som är bra på blogg  design soom skulle kunna göra det åt mig .Sedan ska jag väll äta sen tänkte jag ta moppen till gymmet och springa 4 km på löpbandet .

Så att veckans plannering inte kommit upp igår ,varför vet jag inte menja ja så här kommer en ny .

Måndag
öppethus

Tisdag
inget

Onsdag
ledig
börja öva på so provet
vara med  virali


Torsdag
 kristihimmelsfärd
ledig


Fredag 
ledig

Lördag
skövde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0