Plugg tips

okej ,jag är inte den bästa på att ge tips och är ingen expert men jag kan ge er  lite tips om hur jag brukar göra

*Stäng av tv ,datorn
jag brukar ha på datorn offtast ,men ifall du fastnar vi d den hela tiden  så stäng av  den .Jag brukar stänga av tv för jag tycker den stör .
*Plugga intesivt
  med några pausar för det behöver alla och tänk att du sen när du är färdig med pluggande kan du göra vad du vill .
* Lås dörren
låsdörreen till  ditt rum  då du misnkar ljudet ufrån och hindrar jobbiga stora /småsyskon att komma in och störa
*Ät ngt gott
jag brukar inte äta ngt  när  jag pluggar  men ibland kan det var a gott .Kanske inte det bästa att ha väldesn kladdigaste sak brevid dig när du hller på att skriva rent en uppsats
* titta mailen
ttitta mailen,bdbn,bloggar och allt annat som du brukar göra .På det sättet  finsn  det inte ngt som kryper i fingrarna som vill titytta på dat orn för det har du redan gjort .

ja de va alla uppdaterar ifall j jag kommer på fler


Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0