Skövde

Idag  dag blev det riktig lååång dag i skövde en heldag ,inte vad jag hade väntat mig men, men .Va kul i början men jag har ju redan hittat  mina kläder jag ska ha på mig opå avslutningen så det blev ganskla tråkigt och man blev väldigt trött av det .Bilder på vad jag hittade får ni se i senare inlägg .Jag orkar inte berätta om hela dagen men detn va r ju tänkt att jag skkulle hinna plugga men han inte de idag heller och efter skövde så skulle vi fira min fasters man  så de fick vi göra de med . .När vi kom hem frånmin faster åkte vi till oxen och köpte jordgubbar och coklad stång ,seadan tog jag och maria moppen hem
.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud va gott!

2009-05-21 @ 20:40:39
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0