Tre chanser att vinna en dator


Ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag men ska skärpa mig . Tänkte att svara på ALLA kommentarer på sportlovet så man får det gjort ligger ju efter rejällt sen juli haha ...

Men jag läser iallafall bloggar så mycket jag hinner med. Men det är inte alltid man hinner när man går på natur.
Sen går ju kompisar och tr äning före med.

Men nu så såg jag att både  Foki , Kenza och Blondinbella har tävling om att man kan vinna en bärbardator och ett mobil bredband från telia.

Skulle passa mig perfekt speciellt efter som jag reser ca 3 timmar varje dag till och från skolan. Tänk bara hur mycket att skulle lösa sig om man vann en bärbar dator. Då kunde man sitta i bussen och göra sina arbeten leta efter fakta mha det mobila bredbandet så allt var färdigt när man kommer hem så man kunde koppla av det skulle man kalla lyx.  Dessutom får man mer tid till vänner och familj som verkligen ska vara rädd om.

Så nu hoppas jag att ni  andra också går in på blondinbella kenzas och fokis blogg och anmäler er ni med till tävlingen med telia.


min dröm helt enkelt

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 20:26:15
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0