Skövde today igen,,

Blevv skövde idag igen .Idag skulle mamma köpa en klänning till en sak som hon ska på fredag tror jag de tvar .Hittade riktgt snygg sak visar er imorgon ska även visaer väskan jag fick på posten  som jag bestämt mig att ha kvar .Föresten ? är det någon som vet några tävlingar man kan  vara med i ?kommentera isånnafall

imrogon skaj ag fixa en massa saker bla städa rummet ,lägga upp lite kläder och sånt på min outlet blogg och sätta dit min a garderobs dörrar .Vi får se hur mkt det blir av det ojuste ja jag och mamma ska till baknken och  fixa ett till konot där jag haralla mina pengar som jag tjänar på afonbladet .

Nä nu håller det påatt bli en massa myggor i mitt  rum så jhag får avsluta här .Så hörs vi imrogon igen .

Kommentarer
Postat av: DINA

okej men vad bra :) Göra ngt spec i helgen?

2009-08-15 @ 13:17:42
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0