Hemma

Hejsan alal underbara bloggläsare ! :) ,Har just set på stylist a var ganska roligt program men upptäckte det då det var det sista programmet altså finalen .Haha ,har ganska många dagens frågor på hjärnan nu ska skriva ner dem snabbt så jag inte glömmer dem men en örjar jag redan ikväll med det .Iallafall han jag inte med så mkt efter förra inlägget blev att äta mat och sen så åkte vi till mammas faster som sydde upp en klänning som jag köpte på gina tricot på rean som jag tyckte var för lång nu är den perfekt .Ska se ifall det kommer upp bilder på det med men som ni vet har jag ingen kamera ooch det suger kuk rent ut sagt .Nu ska jag fixa mina naglar .Eller idag så får jag lite lyx eftersom mina syrra ville göra det på mig .Det verkar bli ngn slags franska manikyr .Resultatet kommer självklart upp ibloggen :)


Puss alla söta !

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sV: tack för frågan, kolla in senare ikväll när jag svarar! annars då allt bra med dig? :) <3

2009-07-12 @ 19:55:40
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0