fredag

Äntligen fdredag :jag har längtat känns skönt med fredag .IJag hade tänkt att plugga lite idag men det sket sig .Det gör jag imrogon istället .Skolan idag var helt okej .Men kanske mindreroligt föra vissa andra...
Skolan  idag började med matte och sen efter det blev det treknik där vi fick rreda på att vi skulle ha pov nästa vecka men då är det ftbolls tunering och så ,så det  får bli   fredagen efter loveet då vi även har no prov -,- :DEt blir mkt att plugga på lovet .Vilket känns inte så bra efter som lollo kmr till oss då .Då kan man ju inte plugga .jag får börja läsa redan den här veckan så jga är förberedd .Idag var det so jag skulle gjort och även kanske lite matte .Men det får bli ngn    annan dag .För idag är det fredag vilket betyder lets dance och idag är det final .Sen har jag sncka lite med lollo ochkså och det vi har kommit fram till eller vi har lite ide'r  på vad vi kan göra bla
*bowla  kommer bli skojj ,
*se på bio - antar att det blir en shoppahilic bekännelser .
*Shoppa

med shopppingen skulle jag verkligen vilja göra och jag får nog spara på mina internet köp tills nästa månad .

u ska jag gå och sncka med pappa .Det är bara han som är hemma .Mamma jobbar och maria är me en kompis i götet .Dennna helggen kmr nog bli ganska lun  och skön .Vilket är bra .DÅ man kan plugga .Haha jag skriver bara om att plugga ,plugga men det är vad man måste göra hela tiden .

fårse ifall ja slänger in ngt inlägg senare ikv och ledsen att det inte blir ngr bilder idag eftersom kabeln inte fattar ngt alls :S har det bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0