Dagens look

Spikrakt hår med grönmossig skuggning
Ska sätt amig och visa lite steg för steg och lite tips på highlihter.







Glöm inte tävlingen  ni har till helgen på er.Ni som inte har ngn blogg går det bra att delta med.Lämmna bara en kommentar och tips 2 kompisar.


Nu mina vänner ska jag sna´rt bege mig till skolan har en liten sovmorgon som jag t änkte utnyttja till att läsa ut engelska boken. Får se ifall jag orkar det ,dem håller på att fixar i skogen hoss oss med världens  jävla buldosers som har förstört mina underbara nattsömn .Efter skolan blir det att stanna kvar en stund och jobba med genteknik.

Vad har ni för planer ?




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en bra fredag♥

2009-11-13 @ 13:34:40
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0