vekorevyn anordnar en hp tävling

okej kära bloggläsare , nu så är det dags för veckorevyn att lotta ut en hp . Sen jag började skoan vet ni ju att updateringen inte alls blivit bra över huvudtaget .Får fortfarande flera kommentarer varje dag men pga allt plugga har jag inte tid till det .Allt är jättebra i klassen oh så det ända negativa är att vi har massa hål och då menar jag verkligen massa .Nöär jag åker buss som jag istortsätt gör varje dag funderar ja gofta över det här .Tänk hur mycket tid jag skulle ta vara på ifall jag hade en bärbar dator .Skulle vara rikgt bra att ta med sig i bussen till skolan och till alla håltimmar som vi har .Det skulle vara både bra för er  och mig .Vi i skolan arvbetar väldigt mycket med powerpoint .Så det skulle vara bra att ha en datorn som man skulle kunan ta med sig den till skolsalen och arbeta där. DEt skulle betyda bättra för er genom att jag har mer tid att leta information och redigera bilder. Då får jag mer rtid efter skolan till att plugga .Nää  nu ska jag fortsätta att titta på efterlyst .Hoppas ni alla underbara läsare har haft en bra kväll :)


// Frida


Kommentarer
Postat av: THERÉSE

vilken söt dator!^^

2009-10-30 @ 23:07:20
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0