allt känns inte helt perfekt

asså jag blir galen allt ,jag saknar min virali jätte mkt .och det är typ 3 veckor kvar tills du kommer eller 4 -men iallafall är det ju inte så länge eftersom du typ skulle v<ara borta i 10 veckor 
När du kommer hem då ska  vi vara varje dag tkr jag  .
Vi ska  åka tiil liserberg som vi hade sagt men du ska få komma hem först .
och nu vet jag ju iinte om du skulle hänga med på den där ålands resan med acs ,hoppas du inte åker med den ni ska ju ändå bara åka över o sen tillbaka .

Min mobil e på lagning och liksom alla mina telefon nr äri den .Hade tänkt att spela tennis med agni men går ju inte eftersom jag inte kan hennes nr utantill .
När jag försökte skriiva ett sms till virali lagga bara telefonen asså får damp totalt ..
har inget att göra eller nånting men en sak är ett pluss o det e att solen skiner .
så vi får se vad som händer idag .



f,e <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0