kort sammanfattnig om dem senaste 3 dagarna

jag har i nte hunnit skrivit på flera dagar  nu men det beror väl på vädret alla vill väll vara ute när det är så fint väder .Dem flesta dagarna har jag badat o solat ,ich imåndags var jag med  anna vi badade och  hade skojj ! :) ,och igår så  badede vi och åkte till skövde på kvällen .Då titta vi på moppe (som jag kanske ska få jag vet inte än ),och senare åkte vi och åt på max :) en snabb  beskrivning på dem här dagarna .nu ska jag göra iordning mej har prevcis duschat för johan ville va idag och eftersom han jobbar måste man gå upp 2 h före och han skulle hämta mig vid 10 på vallby :P  jaja nu får jag skynda mig har bra,
 puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0