cafet

Hejsan!
Är hemma nu ifrån skolan idag har jaga stått i cafet  med bella  vi gick i plus så det var bra .Sen har jag fixat allt jag hade tänkt .
mamma komm och hämtade mig efter skolan då och vi åkte hem  och nu sitter jag här och l yssar på  musik ifrån spotify.Spotify är en riktig bra uppfinning.Asså man blir gld att lyssna på musik ,det har inte j<ag tyckt direkt  förut när folk har sagt att jag inte kan leva utan musiken och när jag är ledsen lyssnar jag bara på msik .Det har jag tyckt är skit  snack men det  kan nog stämma ganska bra ändå.

idag blir det att plugga teknik och no .Kanske lite matte ifall jag hinner  och imorgon blir det skola som vanligt med lektioner och allt behöver även gå till gymmet ngn dag .Jag vet inte riktigt när men  jag känner att träna på kvällen nu .Förut tyckte jag efter skolanvar bättre men nu r det på kkvällen .kanske att jag hinner åka in idag vi får se annars måste det bli på fredag  om jag inte gör ngt annat :P
Nu vet  inte jag vad jag ska skriva men  ska chilla ett tag till innan jag börjar plugga .Men  jag skriver ikväll .
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0