godmorgon

Idag är alla vakna tidigt .Elelr jag brukar ju jämt vakna tidigt men idag ska hela familjen upp tidigt .maria och pappa ska till lidköping och spela om final i dm .Jag och mamma ska hämta lollo  i askersund .

igår orka jag inte uppdatera .så gör det idag ist.
Somsagt kom virali till mg och vi satt ute på altenen och sol och försökte göra lläxor men det gick inte så bra .Sen Tog vi en moppe tur vi åkte övber hela hassle till torsö och tgenom fåleberg  hem .Riktig runda .
Sen när vi kom hem satte vi oss vid datorn och åt honungs melon sen ´bakade vi kladdkaka .
Den blev riktig god .
 Efter att virali hade åkt hem så åkte jag maria och papap upp till grannen sen tog jag och maria mopppen till tappen.
-Vi hann hem lite efter robinson hade börjat .

Vad tyckte n i om robinsson?
Jag längtar tills nästa avsnitt de de sa i slutet ''och då höhgg jag henne i huvudet ''
Hahah det låter ju jättespännande.

Nu väntar jag bara på att marai ska bli färdig i duschen så att jag kkan hoppa in i den .Efter det blir det frukost och sen vid åtta åker vi mot askerund för att möta lollo
 :)

ses senare <3

så krulligt vågit hår fick jag när jag tog ut de inbakade flätorna ifår .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0