moppe

nu väntar jag på att maria ska bli färdig i duschen så att jag kan duscha .Efter det och efter att alla är klara ska jag åka in tilll stan till irene och hämta min moppe som var dtä under natten.Nu tror jag inte att jag har tid att blogga utan det får bli senare . när jag ahr kommit hem .Jag ska plugga idag med eftersom jag inte hann med det igår eller jag orkade inte så u idag måste de t bli en sånn här plugg dag för heller inte glömma att ringa tilll virali och snacka med henne och även komma ihg att fråga om intagningspoängen sen imorgon när skolan börjar .Då ska jag även stå i cfet .Nä nu ska jag bädda sängen röjja lite i mitt rum innan maria blirt färdig
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0