solig dag

hej allihoa tänkte slänga in ett inlägg innan maten.Jag känner mig ganska nörjd med non nu ,nu är t bara tekniken kvar år väl äsa igenom den ikväll innan jag ska gå och lägga mig .Var nyss ute me ludde och busa kasta boll och leksaker Han är så söt.Om man är på dåligt humör är det bara att titta på sonom så börjar man genast skratta .Han har en sån skön still och världens lek och bus humör .är gld att vi köpte honom.

Förra inlägget blev ju inte så urförligt så detta tänkte jag skulle bli bättre .Skolan idag började vidtta som alla andra skoldagar vi började med no och sen so .Efter det blev det matte och sen lunh .Virali var sjuk idag så  hon komm int etill skolan och av ngn nledning jag inte vet alls så fungerar  det inte att skicka sms till varandra .Men onhade tydligen skickat ett sms om att  hobn var sjuk så vi slapp och vänta på hene i 30 min .men vi väntade eftersom vi inte hade fått det där smset och sen ringde jag till henne och då berättade hon att hon var sjuk .

4efter matten hade vi svenska och sen ahde vi engelska och i slutet slöjd .Tog moppen hem i ilfrt och började genast plugga efter ett par mackor och ett glas oboy.

Nä nu ska jag ut och busa med ludde för han biter  mig i benen
puss <3

mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0