sol,sol ,sol

Go morron!
Igår var det så fint väder och jag pluggade o stekte i solen pluss att vi ajde  några här på påskmiddag .Men idag blir det att blogga .Ojuste sen igår kväll var det ju även robinson.Jag blev  jävligt irriterad på mika speciellt .Men jag tyckte det billing sa var rätt !.Det är ett överlevnads program inget program där man ska gå ner i vikt och bli solbränd .Man ska överleva .Inget mer om det ,
.
Idag vaknade jag kvart i nio !kan ni tänka er jag kvart i nio .Helt sjukt men dte var jävligt skönt att sova men jag var ju vakenkanske till  halv tolv ,tolv igår kväll med.nu idag så har jag legat ute på studs mattan och solat och sytt korsstygn  till syslöjden .Sren nu  väntar jag på maria som  ska bli färdig i dduschen  så vi kan gå ut och gå med pappa och BG opch lilla ludde .Idag blir det att plugga lite teknik och no .Kanske röjja upp i mitt rum för  det ligge rpå tunikor ,shorts legging och särp på golvet .

ifår var jag och  maria och körde hävligt moppe tog tre stora turer underdagen.Först runt om i hassle sen blev deet att åka till  torsö och runt där i solen och värmen.Sen på kvällen åkte vi till stan.Vi hade tänkt  att köpa glass på hammnren men den var stängd .Sen åkte vi till åkes opch där var det ocjkså stängt men när vi kom till oxen fatta vi ju att de  var ju typ röd dag eller gt .Men att alla affärer och sånt stängde klockan fyra .Sen tänkte vi att  mc doanalds borde vara öppet och det var det så f vi åkte dit och köpte glass o ch pommes .Sen åktre vi hem och åt t så på postkodsmilnären oh robinsson.
Tvättade även moppen igår tillsammans med  pappa när han tvättade hans och mammas b bil .
¨
Nu ska jag gå och bortsa tänderna för det smakar  skit imunnen .När jag kommer hem blir det några bilder .
puss hej <3

Kommentarer
Postat av: nicolina

tibitansk spaniel? har också en:) så söta!

2009-04-13 @ 17:51:05
URL: http://nicolina.blogg.se/
Postat av: frida

svar till nicolina ,ja visst är de underbara .Verkigen charmtroll

2009-04-13 @ 18:22:08
URL: http://friiiiida93enocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0