uppdate

så nu kanske jag kban få igop ett ordenligt inlägg.Igår hade vi fotbolls tunering  och så .När vi hade spelat frdigt gruppspelet åkte jag virali och anna hem.Hemma åt jag och sen åkte jag  in till stan med virali .Handlade lite små sakert som kommer upp i bilder sen .Allt gick på 50 kr .Så billigt blev det.Efter det så gick jag och solade och sen  åkte jag hem .Då jag städade  jag n mitt rum med att damsuga och skura golvet .Efter de så åkte jag moppe in till hassle byn .Solen kom fram mot eftermiddegen och ddet var riktigt skönt att åka och jag kunde åka i vår jacka .
Sen åkte jag hem lagom till maten och sen satte jag mig vid  datorn och sen såg jag åp talang  2009 .

Idag då ,så ska virali komma hem till mig .Jag vaknade tidigt idag för att maria och pappa var uppre tidigt  redan  vid sex eller fem  egentligen  bara för maria ska spela dm i innebandy.Jag skulle gärna velat hängt med men det går inte eftersom jag ,åste ägna dagen åt att plugga .För det kommer jag inte hinna resten av veckan eftersom lollo kommer då.Hon kommerstan  här i ca 5 dagar .Så virali ska iallafall komma hit då vi kan pluggga tillsamans i lungn och ro .

ansiktsmask 2 st 10 kr
lippbalsam 10 kr
sminkborstar 10 kr
de andra är lite svårt att förklara men de kostade 5 kr st aslå 20 kr tsm



städningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0