våren är här

hejj!
idag så har jag hunnit gjort lite teknik och vart ute i solskenet med ludde i säkert timme 45 min .Sen har jag även varit ute med moppen .Snart så kommet´r virali och innan det ska jag äta :eller mamma håller på med ma ten.
Idaghar jag ingen lust att plugga när det är så fint  väder . Hahaa imorgon kommer lousei och ja jag tror vi ska se på bio och shoppa lite .Nu ska jag å och se ifall maten är färdig snart
Njut av bilderna som kommer


fick ett jättefint nästan krusigt jhår imrose när jag tog ut de inbakade f lätorna .


under moppe turen åkte jag och tanka och köpt e veckorevyn .


ludde riktigt njuter i vår solen


riktigt härligt vårväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0