Frida tipsar..

om vattenfast mascar och om ett vattenfast maskara remover.

 Max factor false lash effects
Använder jag i vattenfast ,Den sitter verkligen super och blir inget kladd ellr ngt .Man får en snygg volym utan ihoklippade fransar .Det ända negativa med den mascara är att den är svår att ta bort .därför får den .
♥♥♥♥ av 5 ♥







LÓREAL PARIS DERMO -EXPERTISE
EYE&LIP MAKE UP REMOWER
WATERPROOF

De första gångerna jag använde min vattenfasta mascara hade jag ett vanligt sminkborttagnings medel men de släppte inte utan jag fick gå och lägga mig med sminket på och när jag vaknade var hela ögonen igenkladdade och var svart under öonen .För några dagar sedan gick  vi och kollade efter en vattenfast remover .Vi hitatde en på lindex och jag
 kommer inte rikgt ihåg vard den kostade  men inte så farligt .jag testade den och de n var jättebra äntligen  har jag hittat en remover som kan ta bort vattenfasta mascaror .

Den får
♥♥♥♥♥ av 5 möjliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0