Hejigen

Så nu väntar jag bara på att  mamma ska streka pannkakor sen ska vi göra svamp creps jag är jättehungrig ska blir rikgt gott verkligen .skolmaten är ju inte det bästa som finns direkt .Nu börjar allt flyta på med skola och idag  hade jag tänkt att åka till gymmet ifall jag hinner det med .Det är så dummt med dears sommar tider .Men det blir skärpning med  träningen när tiderna blir lite bättre iallafall . Tillsimrgon har vi engelska så tänkte sätta mig och göra den under tiden maten blir färdig och kanske hinner med och titta lite på matten .

igår så lingade jag håret ,så nu är jag lite blondare ,hoppas skolan flyter på så jag kan komma igång med att blogga och så igen .Det tar ju ett tag innan man får in runtinerna och allt .



Nä  nuska jagsätta mig och plugga och komentera en massa .

P.S JAG VET ATT VINNAREN INTE ÄR PUBLICERAD ÄN OM VECKANS BLOGG ,FORTSÄTTA TT  RÖSTA NI HAR FORTFARANDE CHANS KVAR ATT BLI VECKANS BLOGG !




Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Börja med att dubbelklicka på lagret så att hänglåset försvinner. Du tar trollstaven (i Photoshop) och klickar på bakgrunden. Om tröjan eller det du ska klippa ut är enfärgat kan du klicka på den och sen ctrl+i. sen delete. Du kan ställa in hur mycket trollstaven ska markera uppe i kanten. du kan också behöva snygga till det med lassoverktygen eööer markeringsverktygen. Lycka till :)

2009-08-28 @ 11:13:19
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: frida

nu är jag tillbaks med bloggen :)

2009-08-29 @ 12:39:51
URL: http://fridabeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0