Svar på frågorna

♥ vad tycker du är roligast med att blogga`?
sv alla kommentarer och att man kan ha et ställe där man samlar på allt man gör och tips och sånt som jag skriver om .
/moa


♥*Vilka manliga skådespelare tycker du är snyggast?
sv asså jag vet inte rikgt är inte så haj på skådespelare ,haha .

 ♥ Har du några dåliga vanor?
sv ja det har jag tillexempel ska jag  ha gummisnoddar i munnen pga av tandstälningen .jag hade de kanske 3 dagar ,men det blev så jobbigt att jag har stuntat i att ha i dem .Det är en dålig vana att inte sätta i dem .
/emmy

hur gammal är du?
sv Jag är 16 så ska börja gymnasiet på torsdag
favorit färg?
ROSA ,
älskar allt som är rosa och bling ,bling
♥favorit serie?
 beverly hills 90210
♥favorit film?
wildchild
♥favorit band
Jag har inga direkt favorit band ,jjag lyssnar på de mesta

/sagha

♥hur länge har du bloggat?
i juni var det ett år
♥vad är det bästa du vet
Det bästa jag vet är choklad och att shoppa
/ida

♥hur länge har du bloggat?
sen juni förra året
/elina

♥Vad läser du för program?
jag kommer läsa natur
/jonnah

♥Favoritbok? å gud läsaer inte så mkt men gossipgirl
♥ålder?16
♥Haru något djur?
ja en massa .En hund ,2 katter ,2kaniner ,1 sköldpadda,fiskar
♥ngnsin tänkt tanken o ha sex med en bok?
haha nä aldrig
/mmautildah

♥Varför började du blogga?
En kompis reste bort över hela sommarlovet ,jag ha de inget at göra så jag underrhöll mig själv med att blogg .Men då var det typ bara vad jag gjorde på dagarna och så .Nu har det blivit mer  en mode och skönhetsblogg
♥Hur många besökare har du per dag?
Det beror på hur aktiv jag är men mella 50-200
/emma

TACK FÖR ALLA FRÅGOR   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0