Nailart stamping

I förrgår bestälde jag konad nail art stamping som jag har typ varit nära på att beställa ett bra tag nu.I torsdags så beställde jag den äntligen. Nu sitter jag ocg bara väntar på att den ska dyka upp i brevlådan.

Har även fått lite insperation att börja blogga bättre nu med kanske blir en start efter nyår igen. Min blogg har verkligen varit död ett tag nu. Det ska det bli ändrig på.  Så ifall ni vill se mer utav naglar,skönhet,mode och tips så kan ni lägga till mig på bloglovin.

Idag ska jag och familjen iväg till skövde , på mellandags rea. Vi får se vad jag kommer hem edi bloggen senare.

Har även funderat på att göralite nagel tutorialvad skulle ni tycka om det tro ?








Kommentarer
Postat av: i d a-

Skitsnyggt :)

2010-02-22 @ 18:21:43
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0