Hatar ...

attt vakna mitt inatten fört vara helt trött men sen blir man helt pigg .Nu har jag vart vaken i nästan en timme och nu sitter jag här ch har tråkigt .
idag ska jag hem till l virali ska sova där o så  ovh jag har lovat henne att vara vaken  till typ 3 haha det är jämt jag som sommnar fört .Nä idag så  måste jag orka vara uppe på vårat film maraton eller vad det ä blir haha :D

Jag har intte skrivit på flera dagar men jag har inte orkat .
så nu när jag inte har ngt annat för mig kan jag ju berätta

Fredag
Idag  tog jga det mest lungt .Det var skola  men anna var inte där .
På frdag har vi så gött schema :
matte
teknik
elevensval(syslöjd )
mat
no
och sen slutar man 20 över ett

Lördag

vad hände då ?
jo jag hadde nkt att  va med virali men jag orkade inte va hemma och slappade och såg på film + melodifestvalen på kvällen .
Kan inte fatta att hon caroline of ugglas eller ngt sånt kunde gå vidare jag tyckte att den först  och alkazar + mariezerneholt och emilia skulle gå vida re .Men 4 st går ju inte vidare.
Vi får se vilka som är med nästa lördag.

Söndag
_Idag  gjorde jag färdigt  lite avv no arbetet så man inte behöver tänkka på det i helgen .Jag gjorde klart vattenkraften och vindkraft.Nu är det bara om kärnkraft som är kvar men jag tycker det verkar så svårt.
Iför sig bio bränsle och olja och kol är ju inte så  lätta de heller och hur ska man skriva att de fungerar ?antingen får det  bli sol energii eller kärnkraft.

Måndag
igår då ,då var jag med virali sen på  kvällen kom agni .Jag  och virali gick till netto  köpte godis det
vanliga lix.Vi satt vid datorn och spelade giutar  hero.


idag ska jag nog passa på att göra kalrt kärnkraft saken medans jag väntar på att virali ska vakna .
Nu ska väl papap gå upp till jobbet så god natt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0