Sportlovshelg

Idag vaknaade jag när maria och pappa skulle åka till vänersborg och det är lika med ganska tidigt eller VÄLDIGT tidigt s.Som vanligt kunde jga inte sommna om så jag fastnade framför datorn.Efter mamma hade vaknat käkade jag och hon frukost och gick ut med ludde .Eftr vi hade gjort iordning oss så giåkte vi in till stan där jag fastnade  på veromoda .Det blev én vår jacka,jeans leggings,scarf,topp och midjeskärp.Efter det fastnade vi hoss några trevliga telfon kilalr och bytte abonemang eller ja inte abonemang men ngn anna sak nu kan jag äntligen  ringa billigare .Sen åkte vi opch käka pizza sen  till oxen och handlade.När vi kom hem så gjorde jag  inte direkt något als .Nu har maria kommit hem och vi spelar in massa roliga inspelningar som vi sedan garvar åt i en kvart .Senare ikväll blir det melodifestivael med godis och chips  innan jag ringer virali.
Imorgon blir de tträning med mammsen på natilus (stavning?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0