090107

Idag  stälfde jag klockan på 08.00 och fick upp gjorde iordning mig .Sedan började jag städa mitt rum.Damsuga ,sofa hela köret .Efter det  åt vi och sen åkte vi ner till sjön och åkte skridskor.Vi tog med oss fika och lina var med. nu har vi kommit hem och jag har lagt in alla bilder på datan  .så här kommer lite bilder från igår och idag .



igår var ludde med han tyckte det var kul men mot slutet frös han så han fick gå upp och sätt a ssig i bilen .



jag och maria på bilden ,det var väldigt kallt kan jag säga .



idag lös solen och det var inte lika mkt motvind eller knappas ngn.Soligt var det med så det var lite varmare .



somsagt lina var med :)




Det var så soligt och för  en gång skull va jag smart och tog med skidhjälmen och skidglasögonen så isen slappa  att blända mig .

j
efter  allt åkande så passade bra med fika :)


Nä nu ska jag ta och hitta på ngt annat ha det bra///fridaenocksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0