090108

Hejsan allihopa !

idag var det förta skoldagen det här året .DAgen börja med att jag gick upp klockan 06.00 och fixa mig och käka frukost .Sedan stjusa mamma oss in till skolan .
Första lektionen idag var idrott .På idarotten var det badminton och efter idrotten var det so och k-modull .

På so har vi börjat med 1:a världskriget och sånt ,och på k-modulen fick vi våra koder t ill gymnasievalet .Sen var det  mat och det var soppa ,usch hatar soppa  fattar inte att de inte kan förbättra den eller ge oss pengar och skaffa en resturag så man kan köpa maten  eller ngt .

Efter maten var det engelska och jag hann inte als mkt det var väl mest flum .
Efter engelskan var det tyska och genast började hon sncka om hur farligt de e att lägga sig sent för kroppen och hälsan och allt .Där satt vi i 20 min och bara lysnade på henne efter det fick vi redan på att vi skulle se film .Aha tänker man då en gammal 80-tal film eller ? ,nähe det var det in nte den här gångemn utan för engångskull har hon insett att man vill se en bra film .Så vi såg på mamma mia fast den var på tyska .DE pratar så snabbt att man knappt hinner höra men jag har sett fillmen  så många ggr så att jag vet vad de säger i varje tagning .

efter tyskan var det hemkunskap och  vi gjorde taco gratäng (?) med natcio chips som  botten  och med köttfärs o så .
Äntligen var skoldagen slut occh när vi kom hem var jag ¨å slut så att jag gick och la mig . Nu e jag fortfaranfde trött men jag ska försöka göra några matte tal .Jag har inte än s kommit till diagnosen och det är en vecka kvar till nästa prov har jag för mig .

Ikväll blir det att se på tv och gå och lägga mig tidigt .Men jag hoppas bara att de tfinns ngt bra på tv .Vet ngn de så kan de kommentera :) ,nä nmu skaj ag vila lute igen och sen ska jag försöka plugga ha de bra herrå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0