090112

hej :D
Idag var det skolan .Vi började med bild där hände detväl inget specielt .Efeter bilden var det idrott .KOndition plus styrketränings pass var detdär . Sen var det tyska och vi gick igenom läxan .Hatar att hon jämt ger oss så mkt läxor och skit .Sen var det mat och idag var de väl korv stroganoff inte det godaste men det gick att få ner . EEgentligen är ingen skolmat god .Fattar inte attde inte kan göra ngt åt de t. Sen var det matte och jag ,anna ,christian och ulf satte oss i grupprummet vilket vi inte skulle gjort för jag fick inte als mkt sjort.Men senavar det so och vi såg lulite på film och han balade på som vanligt .Sen vardet svenska och då var det ett muntligt nationellt prov .:O ::O:O:O:O:O
Men det var inte så farrligt ändåå.
sen  hämta mma mig halv tre och vi åkte och hämtade mina efterlängtade skor hos  skomakaren och sen åkte vi och köpte korv för jag var så hungrig .Efter det hanslade mammma lite och vi åkt4e och hämta maria .

När vi komm hem så  satte jag mig vid datorn och gjorde sedan tyska läxan .Nu dka jgaäta pannkakor men effter det blir det lite plugg igen .SEn beverly hils hade det bra ! :D <33Jag och syrran förförra  sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0