090120

hejsan!
okej det här får bli ett långt inlägg.Jag har inte haft tid att bloggga  så här kommer vad jag har gjort  de fdagarna jag inte bloggat .
fredag kväll

jag åkte och vbadade efter skolan och sedan gick jag oh viorali in till dtan för att titta på gym.Vi var på natilus (stavning),kraftkälla eller nordic clubb som det heter nu och sen korpen .Där fick i reda på det vi behövde och  bokade in  oss på gratis pass på måndag kl 16 på natilus och på måndag kl 08.30 på nordic clubb.

Lördag
Vaknade upp  fixade mig och käkade sedan rinde vilrali och mamma stjusa in mig dit där jag seda nsov hos henne .Vi pluggade matte sjöng lips och pratade.

Söndag
vaknade upp hos virali och åktre hremm ganska snabbt .Sedan åkte jag till lidköping där jag såg på när maria spelade innebandy.Efter det åkte jag hem och ssatt o plugga lite.

Måndag
först var det skola som gällde ocgh det var  bild , idrott, tyska mat matte so och svenska .Sn väntade jag på virali men de tkrångla ngrt med indien ,kvitto o fax jaja . Sen kom hon iallfall och vi gick mot stan .Till natilus där gjordedev i ett prov pass med  en intstruktör .Senan gick vi in i omklädnings rummet och åt mat och plugga. sren gick vi ner till nordic clubbför ett danspass.Fanns typ bara gammlingar som dansade ihop hopdisco o så ganska tråkigt men roligt .Svårt iblörjan men för att  det vart första gången lyckades jag och virali ganska bra .Sen åkte jag hem och sen så  gjordejag mig iordning och såg lite på 90120.
sen ringde cjhristian och sa att uffehade brutit benet min förta tanke var men slutta du skojjar . Men efter ett tag så var han så serriöst så jag trode på honom sen imorse fick vi se att det i nte var sant som inte var så oväntat men hristian hade gtt på det rejällt m,en iallafall rulladagen på idag med och snart ska jag äta och sen plugga matte o lite tyska för att sen titta lite på hur gymnasie valen går till .


ha fdet bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0