090127

Hej!
idag vart det skola som vanligt alltid lika kul .Första lektionen var tyska .Sen var det engeska som vi var i datasalen och jobbade med vårat arbete om länder .
Sen var det no och vi gick  igenom lite nytt och hon gick igenom kriterierna till fredg .Jag tycker no är ganska rligt ändå .Roligare än so ialllfall.
Efter non var det mat och idag hade vi ingen musik så vi hade en extra lång rast .Då gick jag och anna till candys och käkade pizza.Efter matten var det svska som gällde och då hade vi berit .  Kan ju säga at det var den roligatste sveska lektionen p ålänge alla tt och vek ppappersflyg plan och kastade på berit .Till slut blev hon skitförbannad Efter svskan vardt so jag höll på o sommna fattade inte äns vad det handlade om .

När jag kom hem tog jag det lungt och sen satte jag mig och plugga nu har jag pluggat lite och efter det här ska jag fortsätta .Efter plugget ska jag se en film  wildchild har jag bestämt .Så har det bra pushej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0