Godmorgon





hittade den ghär bilden och blev riktig sugen på att slinga håret igen :)




Innan jag kilar näer till bussen som går om ett par minuter tänkte jag skiva ett inlägg .Igår var det en ganska slapp dag :)Vi började med idrott men där var det inte lika kul .vi spela vollyboll och jag bröt nageln pluss att jag hammna i ett jättebra lag med idioter ,sportnördar och flöthöven .Iallafall när den lektionen var över så blev det so vi försatte att snacka om 1 vk o ryska revolutionen.Sen var det k -modull och sen mat .Igår var det soppa så man fick leva på bröd ich flingor hela dagen .Eftre  maten var det dags för engelska .Då va vi i datasalen och försökte gitta lite uppgifter om australien somvi sedan ska vframföra .Efter engelska var det tyska och i börjkan blev hon sur så vi slapp lexföhöret så vi fick jobba på vidare oc sen i slutet såg vi på mamma
mia .Sen var det hemkuskap .Vi snacka frukost och  gjorde våran egna mûsli och bröd .

Sen åkte vi hem och najg satte mig vid datorn flummade med anna och lyssnade på musk.Nu går busseen strax och dagen ser ut så här för mig .först matte sen teknik ich sen elevensval efter det mat och sen no .Jag tycker vi har vä'ldigt softa fredag men efter skolan blir det badet och  sen stan med virali och titta på olika gym o så :)


ha det bra f,e <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0