HEJSANN HOPPSAN

Hej!
idag var det skola som gällde idag hade vi idrott första passet med redskaps gymmnastik.Efter det var de so han bablade på som valigt om 2 värdskriget .Måste skärpa mig så jag fattaar ngt om det snart .Sen var det mat  och  jag gick och gjorde gymnasievalet känns sknt och ha gjort det .Efter maten var det engelska och alla vet väll vad jag tkr om henne flöt berit .Men som tur r det ett grupp arbet vi håller på med och vi blev färdiga idag .Australien hadevi valt asså jag lovar ngn gång skka jag åka dit .Gu va kul egentligen eller .
Sen vvar det tyska och ingbritt vr på kurs .Så vi fick sluta yio min tidigare men alla gick 20 min tidigare .Sen åkte vi in till staqn och sen hem .

Hemma tog jag det lung t och cillade .Nu harjag pluggat fysik och snart fåtr det räcka känns som jag kkan det ändå .
Får gå igenom det 2 ggr  sen .

hörde förästtnm att magdalena graaf fått en härnblödning .Hur många ska inte blii skade först mojje och sen magdalena och emellan dem var det en stor influenssa empedimi.

Nuska jag plugga vdare sen  chiilla ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0