090711

HEj alal läsare ! , hah inte för kjag har så många som jag ahde förut .Jag et inte vad jag ska göra för att  det ska bli kul .Ebnda stunden är det jättekul att blogga ndra s tunden har man inget att skriva om och när man väl har ett blogg humrö öser man på med inlägg och kommenterar mkt senare orkar man inte ens svara r på kommnetarerna .Så är det för mig  nu orkar inte svara påa lla kommentarer men jag ska  svara  påd em jag lovar!

Andra saker som händer i mitt liv nu är att jag ska  ty p möblera om i mitt rum .Ska få  marias gammla skrivbord  ett stort i stället för det här lilla sen så ska jag dra ner sängen och flytta på min byrå .Komme självklart upp med bilder  på hur det ser ut sen när det är färdigt .

Tjatartr och tjatar om den här datorn jag skrivti om  tidigare och snart tror jag jag kommmer få den .Ska även typ börja sälja aftonbladet och tjäna lite cash det är nog bättre öään direkt reklam som sög verkligen mkt arbete frö lite perngar . usch usch .

Hahah det här inlägget blev väldigt längt hah , jag kanske börjar få tillbaka blogg  känslan . Vi får se . Nu ska jag försöak  röjja upp lite i mitt rum innan maten blir klar .


ojustdee min mobil har jag fortfarande inte hittat  och ingen kamerar heller a så bilder får ni vänta med ett tag till . Pappa har iallafall skickat  ivägg ett nytt simkort till mig sen  så  får  jag  h hans gammla stenålders mobil  ,kommer bara använda den i nöd fall ec till att ringa .Ni ska se hur skrotig den är .Just nu är de inte så kul att ha tele 2 efter som alla  våra telefoner är bundna till telia förutom pappas gamma skritig mobil ,så ja nufick jag ut det med .Nu tar jag och avslutar här .puss :)



Kommentarer
Postat av: eric

Sjukt söt är du! :)



Bevaka varandras bloggar via Bloglovin'?? ^^

2009-07-12 @ 13:36:41
URL: http://ericsamuel.blogg.se/
Postat av: Louise

Har du tappat bort din mobil? :O

2009-07-12 @ 15:48:51
URL: http://fashionlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0