Hejsan alihopa .Nu har jag tid för dator .hela dagen har det vart fullt upp  först åkte vi in till stan och köpt färg och så sen så  sen när vi var färdiga med det så åke vi til lstanden och var där hela efermiddagen .När vi kom hem så började jag slipa och lite så på garderoberna vi ska måla  som sedan ska tapeseras .Nu är snart maten färdig och jAG  har hunnit måla ena dörren . Så nnu är hela jag full med färg .Efter maten blir det att svara på alla kommentarer opm jag hinner och sen fårvi se .Nu kan jag inte tänka kalrt och inte på ngt annat en mat heller för jag är as hungrig .Puss <3


Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

jäklar, ja det måste du nog :P jag föreslår att du läser böckerna först och SEN ser filmerna :P

2009-07-17 @ 20:59:35
URL: http://hannnah.se
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Väskan är äkta så har inte köpt den själv, och jag fick den i present :)

2009-07-17 @ 21:00:04
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0