5 juni

Min dag i dag har varit lång  och händelserik och riktigt rolig dag .Idag så vaknade jag vid  samma tid som jag brukar sen på med kläder äta frukost sen til lskolan .I skola hade vi dream school det är när alla skolor från mariestad ( det är tre st ) som möts i olika tävlingar bla. sakletar tävling ,gh tävling,singstar tävling,tipsprommenad tävling ,dragkamp m.m.

Fullt ös kan man säga att det var .Högelid vann tuna kommer jag inte ihåg men jag tror vi hammna på sita plats och maria på andra då .Vi slutade ganska tidigt redan 12.15  ,då händgsde jag med virali och vi  satt vi d atorn och jag fick en massa insperation att göra naglar .Men får vänta tills efter skolavslutningen då jag kan ta bort  lacket .Datorn gick vi till stan och hälsade på mamma ,som jobbade på oxen idag sen  gick vi på stan där tittade vi i olika kosmetika affärer .Jag var ute efter stenar som man kan ah på naglarna .De är alltid så dyra så då kom jag på att en  hobby affär kan ju ha sånna .De hade dem och jag köpte 2 st olika stenar .Ni får s eom det funkar och hur de serr ut  i ett annat inlägg .Båda  två stenarna  gick på 60 kr medans en ask med ca 10 stenar kostar 80-90 kr .Så där blev jag riktigt nöjd.

Sedan vi halv fem klippte jag mig håret blev ganska mkt kort men jag blev nörjd är inte så snyggt nu för jag vill fixa det själv hur jag vill ha det men själv klar tfår ni en bild på det med .

Nu ser jag eller lýssnar på tv i bakgrunden ,på talang .Ska snart röjja upp lite saker från golvet  och skrivbordet så man får platas och så att  jag får plats att fixam ed naglar och så .

JAg så att jag hade fått jätte många kommntarer får se ifall jag svarar på dem idag eller m jag gör det imorgon .
Detta blev ett jätt långt inlägg hoppas ni orkade läsa och här kommer lite bilder .



före



efter

Har inte så bra bilder men ni får stå ut ha en trevlig fredags kväll och grattis till studenten alla som hartagit den idag ! :)

Kommentarer
Postat av: pech

snygg det ´blev! :))

2009-06-06 @ 11:12:55
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)



vore jättegulligt om du ville rösta på mig som veckans blogg! :)

Nr1- Idas lilla blogg. Tack =)

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-06 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0