Dagen i bilder och text

Heej
Kom hem för typ en timme sedan eller förresten mer en etn timme . Under tiden jag har vart hemma  har jag mailat och kolalt lite bloggar .Nu tänkte jag börja träna på  föredraget tills imrogn .Efter det när manria kommer ska jag börja med hennes naglar som jag ska försöka hinna bli färdig med tills torsdag .
Efter det skaj ag svara på alla härliga kommentaren och så .

Dagen på sandviken var heelt klart en rolig grej .Förutom när ngn kasta nån jävla frisby på mig .Jaja här kommer lite bilder från dagen .Senare kommer dagens outfit upp och dragens fråga .


Vi spelade först beach vooleyboll .

Sedan grillade vi .




Sedan komm en anka elelr ngt  som vi alla matade med korv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0