En uppdatering i sommarvärnmen

ja gud va varmt de har avart de senaste dagarna jag väntar ´bara på att det sska blir regnigt så jag kan städa rummet och sitta inne en stund .Varje dag de här soiga dagarna har spenderats ute vilket är väldigt skönt har även hunnit fått en riktig rejäl blogg insperation så jag har mkt att skriva om när det slutat regna . För när det  är sol så har ma n ingen ork för att göra n gt förutom att bada .Igår var vi på brommö  bara jag och maria och solade o bada .

Nu har jag ju såklart bränt mig så har ju vakant .Den här natten får nog spenderas med datorn  för jag komme inte sommna åpå första taget .
Fast det finns ju folk som har det värre   så får man tänka .

puss


färjan kommer nog med egna bilder lite senare med .

Kommentarer
Postat av: hannah

Hej, kul att du har tittat förbi min blogg!



SV: jaa, make up stores smink är ju lite dyrare än t. ex L'Oreal och MaxFactor som jag annars brukar köpa, men deras smink är helt klart värt det.

jag lägger gärna pengar på bra smink och särskilt då ögonsmink eller foundations eftersom man vill att det ska sitta bra. Så ja, det är ganska dyrt men helt klart värt det :)



fin blogg du har, förresten! :)

2009-06-30 @ 18:44:19
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0