Engelska

Struntar att se på film idag igen på engelska så att man kan sitta vid datorn ist .Hon märker ändåså inte att man sitter vid bloggeen,bdb m.m.Efter engelskan är de tyska då nästan alla ska redovisa .Sen ska vi väl även ha ett prov med på vart alla förbundsländer liggrer i tyskland .Efter tyska har vi hemkunskap ,där ska v i tydligen laga lax.Efter hemkunskapen så tar jag moppen till självfallet ,där jag ska få manikyr.Sedan tar jag mooppen till virali där jag ska passa på att göra en lady gaga roset i hennes hår.Har ju sett lite videos så ja gtror jag har lite koll på hur man gör den .Jag får ju passa på för imorgon ska jag och virlai klippa oss hon ska klippa upp håret så då är det svårare att göra en rosett .Därför idag så kanske bloggen blir lidande men  jag uppdaterar ju när jag kommerhem .Kan väl gissa att jag kommer hem ngn gång vid sju .vi ses då alla söta läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0