Onsdag

Hejj alla ! jag  tog en lite blogg paus ,hann  inte blogga de här dagarna och  när jag hade tid vila jagm upp mig .Var gasnka skönt att inte blogga men nu är´r jag tillvakcka ska försöka få tillbaka alla min 89 besökare som jag hade i söndags .

Idag i skolan var det spex och innan det blev det fotboll.De var lärarna mot eleverna jag tror det blev 5 lika .Spexet var inte alls lika rolkigt som andra r och det var jätte kort .Slutade ngn gång vid ett och efter det så hämatde mamma mig  och så åkte jag ,maria mamma och hhandlade .

ojuste de ja idag hade alla klasser sovmorogn förutom vi och klockan åtta började vi ,vi hade no där åt vi godis och hände gubbe .Under tiden vi gjorde det så fick var och en  gå och få reda på sitt beyg , och jag fick vg i  både biologi och fysk .Så nu är jag jätte glad :D

Gårdagen var jätte kul ett inlägg med bilder o ch text från den kommer senare ni får då även dagens outfit och dagens fråga .Nu ska jag läsa kapp alla bloggar jag följerr och kommetera en massa så jag hammnar på blogg.ses lista med mest aktiva :D

puss


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Så lite så! :D

2009-06-10 @ 15:59:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: tamali

tack (:

ha en bra dag!

2009-06-10 @ 19:30:07
URL: http://tamali.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej =)

2009-06-10 @ 20:36:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0