090319

Hej !
DAgen har vart bra idag .S0oligt väder och allt perfekt .Efter skolan  åkte jag och mamma ner till nautilus och  anmälde oss till tjejkvällen de har den 2 april.Då ska de hålla på med hår ,naglar m.m
Efter det tog vi ett glas vatten på brödboden  och sen gick vi och titta på dn nya affären på knallen .Var som en halvkarlssons kanske eller som tian.Sen gick vi ch kolla på skor .Jag har lagt undan 2 skor till imorgon.Tyg skor .Sen var vi inne på veromoda där de hade fått hem mer snygga vårkläder .vll köpa men kan inte göra det förens pengarna akmr in imorgon .Sen åkte jag och mamma till netto och köpte godis .Sen hämta maria och efter det åkte vi hem.
Hemma sen tog vi en promenad med ludde i solen ch käkade .Sen dess har jag suttit vid da torn och klockan är nu tjugo i sju .Snart ska jag ta bort mitt smink .imorgon elr i helgen tänkte jag ta fram lite roliga skönhetstips och modetips i bloggen .Nu sitter jag vid you tue så det kabnske tycker upp ngt klipp .
 Vi hörs imorgon  puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0