090325

tjenamorch?
stavas det så ?idagv var det skola och allt var på topp .Vi fick lite sov morgon till halv nio och sen va rdet nationella jag vet inte hur det gick men vi får se .Efter det hade vi matte och sen maty rast .på luchen käkade vi våfflorr som smakade skit äckligt eller ska jag saäga den var inte i min smak^^ :efter luncen var det svenska och sen engelska .Efter engelska vardet slöjd .

När vi hade slutat tog jag en sväng förbi munkbagárn och fick 3 munkar haha .Sen Hämtade pappa mig vid oxen och vi åkte hem .Nu är vii hemma och jag ska snart äta efter det blir det väll att slappa lite och sen plugga so .

imorgon är det frilufs dag och jag ska dansa och spela tennis dte blir nog roligt .Idag är jag ganska pgg så kag hinner nog ladda up ögon makeupen .Nähörs senare ikväll puss <3
jeanslegging ,veromoda ca 259kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0