God morgon

igår blev det ändrade planer jag  stuntade oi att pluggade och hängde med och titta på när lockerud kvala till elitserien.lockerud vann matchen med 4 -1 (?) och kom då in i elitserien.
Sen så var det inte så mkt ,jo maria kom hem  hon hängde okså med till innebandyn och efter den åkte vi och åt ´på donken.Där passade jag på atta ta socker påsar tills skolan .
NÄr jag kom hem fick jag ett par urgulliga tofflor av maria som dessutom var supersköna .Sen satte vi oss o ch såg på wipeout .Där de klantade sig och slog i sig .Äntligen var det en svensk som vann ,haha .

Idag då ,först har vi bild efter det ifrott och sen tyska .På tyskan har vi n gn vikarie tror jag  för ingbritt är på ngn kurs .Sen är det  mat och efter det har vi martte och so och till sist  svenska .

Efter skolan idag ska jag försöka att plugga massa so .Sen bara ta det lungt .

24 st sockerpaket


Dagensout fit, kofta -ginatrickot 149
t-shirt-jc 199kr
 byxor-ginatricot 200kr


tofflorna



NÄ NU SKA JAG ÄTA FRUKOST _________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0