090329

Söndag idag, och vi byter till sommar tid plus att jag äntligen fått in bilderna på datorn.När jag vaknade imorse tog jag det lungt ocgh satt vid datorn.Efterdet försökte jag plugga m,en gck inget vida re  nu har jag ätit och imorse målade jag naglarna m ed madgic magnetic nail ngt ting har skrivitom det här lacket tidigar i bloggen.Nu väntar jag bbara på att pappa ska bli färdig´så att vi kan gå ut och med ludde efter det blir det att åka och se på innebnady.


i fredags körde jag på lockat hår och jeans leggings


Pappa och jag var ensamma i fregdags så vii åkte in och käka på candys och tog md oss ludde i bilen.Hade tråkigt i bilen så flätade luddes hår.



godis blev det med



och egobilder...

ludde trött
 

hela förmiddagen idag har han sovit i marias säng för han sacknar henne .
passade på att bädda ner honom då .Han ser väldigt gullig ut.


naglarna


flerbilder kmr senare för nu ska vi ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0