Tunika

Hej !
Har precis påbörjat son har ett mål att glra alla g frågor idag. så det är fyra frågor kvar .iallafall gjorde jag ett break i pluggande och råka hammna inne på bubbel room där hittade jag massa snygga saker endel var inte  i min pris jklass men en hel del var det .Jag hittade bla en tunika .Som jag verkligen måste köpa .Hittade även ett linne och en kofta över .Vill med köpa det .Nästa månad blir att kika inn på bubble roo minnan jag går in tiill ngn  affär och spenaderar pengar .Nackdelen är det här med moms tittade vad dte skille kosta och momsen var på 39 krner om man betalde med kort .Nä nu ska jag skynda mig att göra färdigt resten av de fyra frågorna tills pappa kommer hem.Pappa är i stan nu och harr lovat mig att ta med choklad hem .imorgon är de tfrilufsdag och jag måste snacka med virali lite .Vi ska imorgon ha först jazzdans och sen tennis .Blir nog skojj  .
plugget kallar puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0