Bloggskolan del 1 & 2

Så nu drar min bloggskola igång med tips och allt för att göra din blogg bätttre .Varje vecka kommer 2 nya tips så ni får håla ögonen öpna .För att duiu ska kunna hålla dig uppdaterad på tipsen kan du lägga till mig i blogglovin .

1.NISCHA!
Försök komma på något som du kan rikta in din blogg på, lite mer än det andra du skriver om.  te x bloggkategori "Öka ditt självförtroende,skönhets tips, Nagel skolan." där jag visar före och efterbilder. Du behöver inte bara skriva om det din nisch- men kanske lite mer än allt annat du skriver om.

2. DESIGN!
Tyvärr så är det tråkigt att säga det- men utseendet spelar faktiskt roll! Man är utseendefixerad även i bloggvärlden, och då menar jag bloggdesignen. Du får heller aldrig en andra chans- utan försök fixa din design så fort som möjligt! Om du hittar någon som kan hjälpa dig- kom då överens med den personen innan vad som gäller. Ser du en tjej som har en snygg design så kan du ju alltid fråga vem som gjort den, och på det viset hitta någon som kan hjälpa dig med din bloggdesign.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0