Godmorgon

 go morgon  vakna precis   det är inte idag som jag är piggast ka man säga .Idag blir det sista dagen innan vi får ledigt i 3+2 dagar .Ska bli skönt att få ledigt .Dagen ser ut så här .
Den brjar med tyska där vi jobbar med varsitt bondesland .Sedan har  vi engelska med flöt ber it .Efter engelskan har vi no där vi ska göra våra labbar som vi fick skriva hur v skullle göra på np i no  i förra veckan har jag för mig .Efter non har vi mat rats  ingen anning vad det blir för mat idag men igår så fickvi ihopklippade makaroner och korv ingen höjdare .Skolmaten är faktisk förskräcklig .Jag fattar inte hur dem kan servera den ens ................
Efter maen är det musik och sen senska och so efter skolan idag har jag inget inplannerat mn jag åker nog hem direkt .


nu ska jag kolla lite bloggar och fixa mg sen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0