öppet hus

idag är det öppet hus .Det ska  typ handkla om droger och alkohol det är så tråkigt och föräldrarna ska jau med .I sjuan var det oligt då ville man ha med fröäldrarna för att visa  vad man gjorde och kunde .I åttan hade vi någon slags frågesport .Det var också kul  och i dag handlar det om  alkohol om droger och sånt  först ska vi  se på film i aulan sen efter det så ska vi diskutera .Inte med våra engna föräldrar utan med andras .Jag vet inte hur de tska ghå men ,men ...

Skolan nvar lungn idag.Nu  har jag bara suttit vid datorn och glott .jag k känenr verkligen för en b bärbar man bara kan sista och trycka paå tangenterna jag tor mitt blogggande skulle bli betydligt b'ättre oc pluss att jag fick in lite bilder .

Nu ska jag fortsätta att sitta lite vid datan så höres vi senare  efte röppet hus eller imorgon p puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0