Rolig valborg helg

Helgen har varit perfekt i fredags var jag med virali även torsdags med .Igår  åkte vi till götborg för att titta på maria när de spelade  i görebog cup .De vann alla macher och kom då till final i finalen mötte de engelholm tror jag och då vnn lockerud mot engelholm med 6 - 2 tror jag det var .Så de vann göteborg cup 2009 i flickor 13 klassen.Kul tyckte jag .När jagh komm hem vid ungefär tio ngn gång satte jg på robinsson  och titatde .Sedan sommnade jag och vaknade  vid den tiden jag brukar göra .

IDag har ajg mkt att göra  men först och främst städa hela mitt rum allt det där med att sopa  dammsuga och skura sedan måste jag ävven plugga engelska för vi har prov den 7 maj alså på onsdag  och jag har inte ens öppnat böckerna .jag behöver också  tvätta all tvätt har inget att ha på mig .Men jag orkar inte tvätta så det bli rbara att slänga ut dem i tvättstuga och hoppas på att mamma tvättar dem.

Ska även dra till  tappen och åka lite moppe kanske köper ngt eller bara tar en runda .vill måla naglarna med men det vet jag´g inte om jag hinner .Får se i fall jag även åker hem till virali eller ifall jag skiter i de .Vi har mette nationella på tisdag och det behöver jag också öva på .

Så jag har mkt att göra ochdet är nog dags att sätta igång .jag är edsen att jag måste tråka ut er med att inte lägga upp några bilder men jag kan inte ta nårgra bilder eftersom min mobil är sönder och jag har fortfarande ite lyckats fixa den .Nu ska jag dra puss < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0