Text och Bilder om gårdagen

´Så , nu  är jag vaken .Vaknade typ vid åtta idag .Ganska skönt att ått sova läge efter igår då jag va vaken nästa  hela natten .

Igår så åkte jag och maria in till stan vi åkte runt lite och kolla sen gick vi till teamsportia för mamma hade sagt att de hade ett par snygga avslutnings skor .Då åkte vi dit , Sen när vi skulle titta på dem  så kom ngn och höll för mina ögon .Det var virali ,då stod vi där och snacka ett tag och b estämde osss för att  hitta på ngt idag eller imorgon.
Eftr att ha provat klart skorna  la jag undan dem till måndag .Sen åkte ja och maria  till irene och fika .Sen åkte vi till oxen och köpte pommes ,bröd och jordgubbar .Sedan åkte vi hem .Hann inte sätta mig  vi d datorn förens virali ringde , efter  att ha snackat med henne åt jag mat efter det stjusade mamma in mig till stan och till virali .

Hemmahos virali  började vi plugga ,vi hann färdigt på vg o ch mvg .känns  riktigt skönt nu så att man bara kan plugga in det.Efter det tog vi och fika och senog vi en cykel tur till netto men det var stängt sen åkte vi till ekudde .vid ekudden ringde pappa och han var åp väg in till stan.Så då  cyklade vi hem till virali och då kom pappa  och maria  hämtad mig .Sen  så åkte vi till coop och köpte dricka och sen tyill åkes för att köpa godis sen hem och titta på robinson där erik blev utröstad .Tyckte att nina skulle blir det men,men  min favorit är fortfarande kvar nämligen anna .
Det var min dag  här kommer lite bilder .


moppetur

plugg

Dem hr var cola ,de här kulorna hade vart som små ,små pärlor innan .men när man stoppade dem i vatten så  blev de stora .De kändes väldigt konstigt att ta på dem  för de var liksom  jag svårt att förklara .
Dem här kunde  användas tilll dekoration och de krympte När d e torka och de blev små som pårlor igen .


Godis från åkes



VEM TYCKER NI SKA VINNA ROBINSON?
kommetera gärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0